مجيدي از فردا به تمرين بازمي‌گردد
نوشته شده توسط : ADMIN

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: بازي كردن پس از مدت زيادي تعطيلي دشوار بود اما توانستيم در يك بازي بابرنامه شهرداري ياسوج را شكست دهيم.

به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، پرويز مظلومي پس از صعود استقلال به مرحله نيمه نهايي جام حذفي كه با پيروزي 2 بر صفر مقابل شهرداري ياسوج به دست آمد، اظهار داشت: خدا را شكر توانستيم اين بازي را با نتيجه خوبي پشت سر بگذاريم و به يكي از اهداف‌مان كه رسيدن به مرحله نيمه نهايي جام حذفي بود دست پيدا كنيم.

وي درباره روند بازي گفت: شهرداري ياسوج تيم باانگيزه‌اي بود كه با شكست دادن ذوب آهن در مرحله قبل روحيه بالايي گرفته بود و ما كار سختي را مقابل اين تيم در پيش داشتيم. در عين حال بازيكنان‌مان بازي منظم و بابرنامه‌اي را انجام دادند و خوشبختانه توانستيم اين بازي را با پيروزي پشت سر بگذاريم.

مظلومي با اشاره به اينكه به دليل حساس بودن بازي بعد از بازيكنان يك اخطاره مانند حنيف عمران زاده استفاده نكرده گفت: معمولا پس از تعطيلي‌هاي طولاني اولين بازي رسمي بسيار مشكل مي‌شود، به همين دليل در بازي امروز هم شاهد بوديم كه تيم ما با شرايط بدني خاصي بازي مي‌كرد اما پس از نيمه اول فشار از روي بدن بازيكنان برداشته شد و توانستيم به نتيجه دلخواه دست پيدا كنيم. ضمن اينكه به دليل حساسيت بازي بعدي ريسك نكرديم و به بازيكناني مانند حنيف عمران زاده استراحت داديم.

وي در رابطه با اين موضوع كه قرعه استقلال در جام حذفي بسيار مناسب بود، گفت: خير. ما در بازي‌هاي قبل دو تيم ليگ برتري را از پيش رو برداشتيم و در بازي بعد هم بايد در انزلي با ملوان بازي كنيم كه ديدار سختي است.

سرمربي استقلال همچنين درباره آخرين وضعيت فرهاد مجيدي افزود: فكر مي‌كنم مشكل مجيدي حل شده است و ان‌شاءالله فردا بر سر تمرين‌ها حاضر مي‌شود تا تمام مسائل به وجود آمده، پايان يابد.




:: موضوعات مرتبط: لیگ برتر (لیگ حرفه ای) , ,
:: برچسب‌ها: مجيدي , از , فردا , به , تمرين , باز , مي‌گردد , زمین , فوتبال , پرویز , مظلومی , فرهاد , خبر , استقلال , لیگ برتر , عکس , جام حذفی ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: